19 Mart 2013 Salı

Tığ İşi Bebek Patiği Çok Farklı Modeller


Merhaba arkadaşlar bugün gördüğüm bu tatlı şeyleri sizlere sunmak istedim.Komşuma öğleden sonra Kahve içmeye gittiğimde gördüğüm bu tatlı ve küçücük bebiş patiklerini ilkdefa gördüm ve daha önceleri ne internet ortamında nede başka tuhafiyelerde görmemiştim hemencecik sizlerle paylaşayım dedim.neyse arkadaşlar bu patiklerin yapımını daha sonraki günlerde sizlerle tekrardan paylaşmayı düşünüyorum eğer istek olursa dahafazla modellerle paylaşımda buluna bilirim.farklı tatlı şık ve sıcacık modeller bunlar yapımıda bir o kadar basit ve hizlı bu patikler bildiğiniz patikler gibi şiş ile papılmıyor ever arkadaşlar bunlar şiş işi değil tamamen tığ işi hadi bakalım beğeni olursa yapımı geliyor yakında teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder